Wat zijn de voordelen van de fiets

Fietsenwinkel Eindhoven

Voordat u in de fietsindustrie aan de slag gaat, moet u zich verdiepen in de betrokken activiteiten en de vereiste vaardigheden en bekwaamheden.

Er zijn drie soorten fabrikanten van fietsonderdelen: de onderdelen (remmen, kabels, en onderdelen zoals afschermingen); de machines die de onderdelen assembleren (handgereedschap); en de verpakkingsapparatuur. Slechts een klein aantal vakmensen in de fietsindustrie (over het algemeen de framebouwer, de uitrustingsmaker en de verpakker van oliespray) werkt in deze bedrijven.

De fietsindustrie kent, net als andere ambachten, drie mensfiguren: de maker van het materiaal, de drijvende kracht achter de activiteit (de fietsenwinkel), en het publiek of de consument (de potentiële koper, als men het product wil verkopen). De internationale rijwielhandel is nog steeds in wezen internationaal. Daardoor is de uitvoer van fietsen relatief meer afhankelijk van de plaats of bestemming, dan van het land van de fietsenmaker. Met andere woorden, een Britse fietstoerist zal bijvoorbeeld waarschijnlijk een veel efficiënter en modieuzer model kopen, niet alleen omdat hij het daar heeft gekocht, maar ook vanwege de bijzondere reputatie van de vereniging van die bouwer.

De internationale rijwielhandel neemt voortdurend toe, en het vinden van internationale kopers is een zorg. U moet uw internationale verkoop- en marketingplan ontwikkelen, zodat uw fietsen aan een internationaal publiek worden gepresenteerd. Marketing van uw producten is essentieel, maar u moet ook de aandacht trekken van uw doelgroep.

Uw producten op de markt brengen is eenvoudiger dan u denkt. U bouwt een imago op; een goede reputatie zal zich vertalen in een goede verkoop. De industriestandaard voor de effectieve verkoopprijs van een fiets wordt meestal bepaald door de laagste prijs die door een concurrerende industrie wordt gemaakt. Dus hoe bepaal je dat? Nou, veel bedrijven hebben een vaste prijs voor een product dat op de markt wordt gebracht, en dan verhogen ze de prijs van hun eigen voorraad om een “spread” prijs te creëren. Een voorbeeld zal u helpen het te begrijpen.

Laten we theuncture (ikes.com) als voorbeeld nemen. Het bestuursorgaan van de fietswereld, de steden Londen eneds. De kracht van de relatie is dat elk onderdeel (frame, balhoofdstel, snelspanner, trapas, verhoging van de stijfheid) van de uitrusting hetzelfde is als een onderdeel in een concurrerende bedrijfstak. Dezelfde onderdelen, met dezelfde standaard, kunnen door verschillende bedrijven worden gemaakt en aan verschillende klanten worden verkocht, zodat de relaties zeer langdurig kunnen zijn.

Dus wat heeft dit met marketing te maken? Bijna alles! Elk onderdeel van de apparatuur heeft een indruk en een daaraan verbonden waarde die geheel uniek is voor dat onderdeel. Als die waarde beschikbaar wordt gesteld tegen een prijs die lager is dan die van concurrenten, dan is de indruk die door het onderdeel wordt gewekt dat het product goedkoper is. Dit betekent dat uw potentiële klant een grotere kans zal hebben om het dure pakket te kopen.

Uitrustingsmerken zitten al enige tijd in de niche van het aantrekken van een massapubliek. Zij hebben van deze behoefte gebruik gemaakt, zowel met hun eigen produkten als met die van hun partners. Massapubliek helpt bedrijven hun eigen producten te verkopen; dat is wat massamarketing doet. Het is alleen succesvol wanneer het product wordt gepresenteerd aan een potentieel publiek dat reeds geïnteresseerd is in de aankoop ervan.

De essentie van marketing is in wezen goede communicatie, het middel waardoor mensen aangetrokken worden tot dingen, diensten of ideeën.

Hoe wordt technologie een onderdeel van de marketingmix?

Ik voorspel dat het gebruik van technologie in marketing in de toekomst steeds belangrijker zal worden. Een analyse van de berichten, laten we ze “educatedials” noemen, kan doeltreffend worden gebruikt om de tijd te beheren, omdat:

1. Het maakt de creatie mogelijk van shortverts die effectief kunnen zijn voor een bepaalde advertentie;

2. Het maakt het mogelijk meerdere advertenties te maken die effectief kunnen zijn voor een verscheidenheid van advertenties;

3. Het maakt het effectief gebruik van verschillende advertenties voor verschillende produkten of voor verschillende prijspunten mogelijk;

4. Het maakt de creatie van videoversies en wijzigingen in de wijze waarop advertenties worden gemaakt mogelijk.

De invoering van technologie in de marketingmix zal een geheel nieuwe reeks rollen voor marketingprofessionals openen. Zij zullen experts moeten worden in het gebruik van technologie om te kunnen profiteren van wat deze te bieden heeft en om te bepalen wat er ontbreekt. Misschien zullen zij zich meer gaan bezighouden met analyse en ontwerp. Dit betekent dat ook de vakgebieden grafisch ontwerp en kleurenleer belangrijke aspecten van de marketingmix zullen worden.

Dus hoe zit het met het gespecialiseerde gebied van reclame, d.w.z.

Leave a Reply

Your email address will not be published.